איש ההייטק החילוני שנלחם ברפורמים

    חיים כץ 1 Comment on איש ההייטק החילוני שנלחם ברפורמים

    מה מביא איש הייטק חילוני להרים מיזם רוחני מלא גאווה יהודית? לשי חשוב לחזק את שומרי הסף של היהדות ומרים מיזם מרגש ומקורי וזוכה להצלחה רבה • האזינו

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בתכנית "הפוך על הפוך" ראיין הרב משה בן לולו את שי, איש הייטק, על יזמה מקורית ומרגשת עליו הוא אחראי. במסגרת המיזם, מבקש שי מחילונים להצטלם עם כיפה ולשלוח את זה לרשת החברתית שפתח. הרעיון הפך במהירות לוויראלי עם אלפי תגובות מרוגשות ותמונות של חילונים שגאים בדת ובמסורת שלהם.

    הוא מספר לרב בן לולו: "יש שני קבוצות עיקריות שכביכול שייכות לרפורמים, יש את הקונסרבטיביים ורפורמים ומה עם האורתודקסים החילונים? האנשים הללו לא נשמעים כי הם נבוכים, בזמן האחרון יש חצייה של קו אדום ודברים הפכו למטושטשים".

    שי העלה ציוץ שבו מבקש שמי שיסודות היהדות חשובים לו שישלח תמונה שלו עם כיפה, "אנחנו חילוניים אנחנו מזוהים עם יסודות היהדות והמקומות הקדושים חשובים לנו, יש שומרי סף על הדמוקרטיה מי שומר סף בכניסה לעם היהודי? אותם אורתודוקסים שמשמרים ונצמדים ליהדות האמיתית, אני מכיר רק סוג אחד של יהדות, על הסטארט אפ הזה שנקרא רפורמים לא ברור לי, יש יהדות אחת עליה גדלנו, ויש ציבור גדול ששמע בקול שלי שיכול להזדהות אתו".

    "אני פעיל ברשת החברתית, שמה הרעיון נהיה וויראלי, 4,000 אנשים נחשפו לקמפיין. כל דקה עוד יהודי שמעלה תמונה וחוזר למקורות, אני רואה ביהדות הזו אנשים שהם מגני ההתבוללות, אני בקושי יודע להחזיק סידור, מי משמר את הידע הזה, היהדות האותודוקסית".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין חדש תחת הדגל – דגל התורה לא עובדים בנושאים של החרדים – דיור : אין דירות לכ-100,000 זוגות צעירים במגזר החרדי, לחכי"ם ולבניהם כנראה שיש. – הנשיא מנהל קמפיין למען הרפורמים לטובת העבודה הזרה שלהם לגרום להתבוללות בישראל ח"ו והחכי"ם שלנו לא מגישים נגדו שום תלונה על הסתה ….
      אין חדש – כמה חבל